Ezt a telefonszámot 11350 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Nem értem, miért kell az Allianz-ügyfelek személyes adatait harmadik félnek kiadni, és jogszabályi előírásra hivatkozva az ügyfeleket telefonon zaklattatni, amikor online is lehet adatot egyeztetni? Manapság olyan sok a telefonos visszaélés és adathalászatra tett kísérlet, hogy az "adategyeztetés" szó hallatán sokakban, így nálam is rögtön bekapcsol a vészcsengő, és leteszem a telefont, mert miért is kellene elhinnem, hogy az illető valóban az Allianz megbízásából hív.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a 06/1-231-77-82-es telefonszámról a pontos ügyfél kommunikáció és teljes körű minőségi kiszolgálás növelése érdekében, az Allianz Hungária Zrt. megbízásából az INFO- SZEKTOR Kft. munkatársai megkereshetik Önt a meglévő biztosítási szerződéseivel összefüggő adategyeztetési, adattisztítási, valamint - a jogszabályi követelményeknek megfelelő - vélemény kutatási kérdésekkel kapcsolatban. Köszönjük együttműködését. Allianz Hungária Zrt.
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a 06/1-231-77-82-es telefonszámról a pontos ügyfél kommunikáció és teljes körű minőségi kiszolgálás növelése érdekében, az Allianz Hungária Zrt. megbízásából az INFO- SZEKTOR Kft. munkatársai megkereshetik Önt a meglévő biztosítási szerződéseivel összefüggő adategyeztetési, adattisztítási, valamint - a jogszabályi követelményeknek megfelelő - vélemény kutatási kérdésekkel kapcsolatban. Köszönjük együttműködését. Allianz Hungária Zrt.
Allianz. Lásd: https://www.allianz.hu/hu_HU/lakossagi/rolunk/allianz-hungaria-zrt/kozlemenyek.html
A hozzászólás linket tartalmaz. Legyen körültekintő!
Ma délután hívott egy hölgy / mintha próbált volna szépen magyarul beszélni/, állítólag az Allianztól. Kérte adjuk meg az adataimat. Megkéreztem miért kellenek az adataim, a következőt válaszolta - ezt csak akkor mondhatja meg, ha azonosítotam magam és kérdéseire válaszolva megadom az adataimat. Bontottam a vonalat. Ha hívott akkor tudnia kell kit hívott, először mondja meg miért hív és ha érdekel amit mond tárgyalok vele.
Bizalom növelő lenne, ha ez a szám nem lenne titkosítva. Igy óhatatlanul is fenntartásom lesz az innen érkező hívással kapcsolatban. A nyitottság, átláthatóság érték. Akinek nincs rejtegetni valója, miért nem él ezzel? Tisztelttel: Horváth Gyula
A biztosítok el vannak kényeztetve, engem is hívtak többször, nem vettem fel, az itt leírtak szerint helyesen jártam el, aminek örülök.
Allianzos nyereményjátékkal jelentkeztek nálam.
Egy órája hívtak, épp nem voltam az irodában, nem tudtam felvenni. Azonnal idejöttem és lekerestem a számot. A számom semmilyen tudakozóban nincs benne mert titkos. Allianzos biztosításomat tavaly decemberben újrakötöttem - díjkedvezmény miatt. Tehát 5 hónapos adataim vannak náluk. Adategyeztetést BANK pl. írott levélben kér törvényi rends szerint. Arra el is megyek. Majd biztos telefonon fogok ilyet egyeztetni, bármilyen szolgáltatóval. Ja? NEM.
Allianz biztositassal kapcsolatosan szeretett volna egy ferfi hang info-t kerni, de amikor visszakerdeztem, hogy melyik lakassal kapcsolatosan kivancsi a visszajelzesemre, akkor nem adott info-t; sot a szuletesi adataimat kerte el. Itt tettem le a telefont... Fake!
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.