Ezt a telefonszámot 16994 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Én ugyan nem vettem fel a telefont, de a leírt történetek ismerősek. Szintén a tescoban ezzel azzal tele tömték a fejem, azt se tudtam hova kapjodjam végül kötöttem egy biztosítást amit nem akartam. Miután hazaértem azonnal indítottam a megszüntetést és a szerződés törlését. Válaszban megkaptam, hogy törölték és visszautalták a befizetett 3.290ft ot. Legközelebb jobban résen leszek...de csak folyt a nőböl a szó.
Tescós átverès, sajnos èn is beleszaladtam! Most szalladgálhatok lezáratni megszüntetni a nem kèrt banki kártyát stb. :(
Tegnap kötöttem egy csoportos élet-és baleset biztosítást, ami utaadok során is biztosít az adott körben. Kötöttem továbbá egy csoporzos autó assistance biztosítást, ami igazaból nagyon is kalóra jött, hiszen bel-és külföldön is segítség. Nekema meglevő vásárlói kártya ( ami egy jól működő hitelkárt,a) és a clubkard kapcsán ajánlották a fenti kez biztosítást, aminek kölsegeibe a Tesco jócskán beszáll ( utalványok ill. Clubkatd pontok formájában) és mindez teljesen kompatibilis azzal, ahogyan évek óza vásárolunk a Tescoban. Számomra kicsit furcsa, hogy valaki átverésről, " belerángarástól" , illetve magának a Tesconak a megbízhatatlanságát sejtetően ír...
TESCO pénzügyi partner, engem megpróbáltak rábeszélni a tescoban egy hitelkártyára, amiről nem mondták meg, hogy hitelkártya. Tesco Vásárlókártya a neve. A hitelkártya szót szándékosan kerülik. Azt mondták, hogy olyan mint a ClubCard. Sok kedvezmény stb... Szándékosan terelték a szót ha kérdeztem valamit, a papírokat csak távolról mutogatták. Amikor alá kellett volna írni akkor olvasgattam, hogy tulajdonképpen ez egy hitelkártya... Valami sales-es csávó megnyerő dumával próbált rávenni a szerződés aláírására, végül otthagytam de többen aláírták. Csalódtam a tescoban... a LIDL amúgy is jobb. Telefonszámot sajnos megadtam, így azóta zaklatnak több számról is. Nem vagyok benne teljesen biztos, hogy a Gazdasági Versenyhivatal örülne ennek... ma is hívtak. Lehet, hogy be is jelentem. Ha esetleg valaki bejelentené még, akkor link: https://www.gvh.hu/fogyasztoknak/hogyan_fordulhat_a_gvh_hoz/panasz_es_bejelentes/panasz_es_bejelentes
A hozzászólás linket tartalmaz. Legyen körültekintő!
Engem is rászedtek, Tesco áruházban elhúzták előttem a mézesmadzagot, hogy hű, ez milyen szuper előnyökkel jár nekem meg mennyi mindent elenged a Tesco. Szerintem lemondom, ahogy lehetőségem nyílik rá.
Bele viszik az embert egy hitel kártyába. Nem clubkártya, hanem hitelkártya. Vigyázzanak vele!
Tesco biztosító. Csak egy gyors tájékoztatást mondott, hogy mire szól a biztosítás. Amit amúgy én nem akartam kötni. Jól rászedtek erre az egész hülyeségre. Klubkártya pontokat ígértek, ehelyett rábeszéltek egy hitelkártyára, meg biztosítást is keleltt kötni, amiknek majd fizethetem a díjait. 100%, hogy többe fog nekem kerülni, mint amennyit nyerhetek vele. Már bánom az egészet, amint lehet megszüntetem. Kerül amibe kerül...
TESCOs biztosítós pénzügyi partner. Jól csőbehúztak: kiderült, hogy az egy évig, ingyenesnek ígért biztosítás első negyedévére már le is vontak 7100 Ft-ot! De visszanyerhetem, ha + ha és még ha, majd akkor….
Engem is hívott. Nemrég kötöttem biztosítást a tesco-nál és gondolom azzal kapcsolatban, de visszahívtam, és azt mondja egy férfi hang, hogy ez a telefonszám nem fogad hívásokat.
Nekem is letette, alighogy felvettem. Másnap megint hívott, de le voltam némítva, így fel sem vettem.
Egy behízelgő hangú hölgy hívott egy általam egyéve elküldött, ám megválaszolatlan email miatt, amit megreklamáltam a napokban, mert ismét havidíj elmaradást kértek számon rajtam (Tesco Safety Car asszisztencia_alias Aegon), ami automatikusan kerül levonásra a biztosító által. Miután megnyugtattam, hogy nem haragszom (?), a továbbiakban nem válaszolt érdemben a kérdésemre (egy év késlekedés vs 30 vagy X nap, hogy is van?), a jól betanult sémák szerint mantrázta a kifogásait: rendszerhiba, változás a bankkártya vagy személyes adataimban(?!), stb. Feltételezem, ha tényleg adósa lennék, kemény hangvételt engedett volna meg magának, velem szemben. Elengedtem . . .
Tesco pénzügyi partner
Felvettem a telefont, de a túloldal már le is tette. Bele sem szólt. Ez modortalan.
Nekem is szinten azzal jottek h a tesconal biztositast kotottem es h nem tudtak a szamlamrol levenni. Kozoltem h nem kotottem semmifele biztositast...erre kerdezte hogy; "hogy-hogy" meg fel volt haborodva... mondtam,mert nem kertem..es koszones nelkul lecsapta a telefont :D
Egy fiatal női hang hívott:" a tesconál átvehetem a kártyámat, ott ahol igényeltem", majd letette.
Felettem, de szinte azonnal letette.
Nem is tudtam felvenni...letette...ezek szerint nem is baj
Azzal hivtak fel , hogy a Tesco pènzügyi partnernèl èn biztostàst kötöttem és nem tudják a szàmlàmról a bîztositàs összegèt lehivni . ! Èn közöltem, hogy nem kötöttem bîztositást ,erre letette !Nem tudom mit akart elérni ,hogy tudott volna ez uton pènzt kicsalni tōlem???
Kb. 2. csörgés után felvettem, "halló, tessék ... , ... tessék ? " , halk mormogás, letette. Ebből nem derült ki, ki az és mit akart. Blokkolva.
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.