Ezt a telefonszámot 11993 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
1 perce hívott ez a szám és egyszer csörgött mire felvettem volna meg is szakadt
2021 05 20 Ma hívott a ANV-ra hivatkozott modtam neki hogy dolgozok nem érek rá,tiltottam a számot.Gyanus volt az egész mert mondta hölgy hogy majd a későesti órakba megit fog ksresni.
Ma hívtak először mobilon, nem tudtam felvenni. Amikor visszahívtam, üzenetrögzítő jelezte, hogy ezen a számon call center nem fogad hívást. Beszéd közben kinyomtam, utána láttam, hogy a telefonom potenciális csalásként jelezte. Számot blokkoltam.
Pont most hívott NAVra(de azt mondta be hogy a navtól telefonál) hivatkozva de nem rögzítik a beszélgetést a telefonszámomat gép generálja onnan tudták ,első kérdés a születési dátumot, mikor közöltem Hogy sok a telefonos csalás és nem adom ki a személyes adataimat elköszönt ... Erről ennyit nagy kamu az egész
Pár perce raktam le a telefont. Egy hölgy jelentkezett, hogy a NAV szolgáltatásairól szeretnének kérdezni. Szépen elmondta a szokásos adategyeztetési monológot, majd első kérdésként a születési dátumomat kérdezte. Ezután közölte, hogy van már elég adat ebben a korcsoportba és elbúcsúzott. Fura. Tiltottam a számot.
Ma - 2021.05.17.15:39 h - hívott ez a szám. Felvettem, erre letette. Tiltottam.
Csengett a mobilom, mikor felvettem, egy csengő hangot hallottam, mintha én hívtam volna valamilyen hivatali számot ahol majd egy automata válaszol és opciók között választhatók. Vártam kis ideig, majd a vonal magától megszakadt.
Mindennap hívogat. Ez szerintem egy Call Centeres aki az FFR Kft megbízásából végez kutatást a Navnak vagy ki tudja kinek menne a kérdőív.Ahogy olvastam az egyik hozzászóló emlegette az FFR Kft, ezért következtetek hogy piackutató cég megbízásából telefonál.Ami 1000%.Automata tárcsázást kapnak egy számítógépes rendszerről, így olyan mintha a hívott fél hívná az illetőt, aki NAV-al kapcsolatos kérdéseket tenné fel,és ezért nem beszél rögtön a Call Centeres mert neki is betárcsázza a számokat egy adatbázisból.Illetve persze a hívott félnek ez nem kerül pénzébe, de nem veszít semmit ha nem válaszol a kérdésekre és fel se veszi.Csoda hogy számmal hívják az embert, ugyanis rengeteg Call Center hívóazonosító nélkül telefonál.
Kb mindennapra jut már egy ilyen hívó, már nagyon elegem van! Nem lehetne valahogy ezt megszüntetni? Tilthatom én a számokat, jön helyette 5 másik
Látom, fél éve szórnak, a rendőrség nem tud kimenni hozzájuk?! Röhej