Ezt a telefonszámot 10173 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Sms t kaptam tegnap de nem errol a szamrol hanem 1 masik mobil szamrol.azt irta h zartozasom van es ezt a 0616333666 ot hivjam. Fogalmam sincs h mi ez...
Valoszinuleg spam, valami behajtoval kapcsolatban irtak, de nincsen semmi befizetetlen szamlam.
Egyszer rendeltem. A násodik csomagot automatikusan küldték. Az utalásnál megjegyzésbe írtam több csomagot nem kérek. Ennek ellenére küldték. Én pedig visszaküldtem. Most végrehajtóval fenyeget smsben. Nem foglalkozom velük
Engem valami krémeket árusító cég nevében hívtak hogy rendelte krémet amit nem füzetben ki! Azt se tudom mi ez! Azt mondja hogy majd csinál valami vizsgálatot a hangfelvételeől! Milyen hangfelvételről? Nem is mondott ilyet hogy csinál! Nem is értem!
K&H banktól hívtak, hogy az én számlámról kezdeményeztek utalást. Érdeklődött, hogy vásároltam-e a kártyámmal m, de leraktam. Szerintem csaló.
+36 1 666 3666 Ez is Csaló! K&H banktól hív! Azzal hívott hogy 80000 ft utalást kezdeményeztek a számlámról. És hogy , erősítsem meg az utalást. De mikor mondtam neki hogy nincs is rajta pénz. Akkor elköszönt.
A feleségemet hívták erről a számról, hogy az emagon 22000 ft-os vásárlást próbáltak meg kezdeményezni és az ő bankártya számát adták meg, de nem jött meg az engedélyezési kód! Úgy beszéltek vele mintha a banktól hívták volna.
Én pénteken mondtam le a vitaminokat mert mar jó pár hónapja szedtük nekünk collagen volt és nagyon szerettük de négy hónap elég volt viszont az oldalukat nézve a következő a magnézium lesz a lemondás sem bonyolult az ügyfélszolgálatot kell hivni 0616333666 en csak másodjára értem el őket de kedves vcolt a hölgy és segitőkész én még szivesen ajánlom mindenkinek szép napot
Nekem abszolult pozitív a szám. Rendeltünk kipróbálni terméket tőlük. Sajnos nem jött be, hívtam lemondani, de nem vették fel. Pár napon belül visszahívtak, és kényelmesen lemondhattam a terméket. Annyi, hogy ha nem sikerül elérni őket, nem kell átvenni a csomagot, vagy ha már a postaládában van, vissza kell vinni a postára felbontatlanul visszaküldeni. És nem küldenek többet.
Férjem kapott ettől a cégtől egy SMS-t , hogy tartozása van Helvetia . Mit lehet tenni , mert ez valótlan .
Én ma kaptam egy sms-t, hogy tartozásom van, de azt sem tudom, hogy milyen cég ez? Helvetia ügyfél? Azt sem tudom mit forgalmaznak, nemhogy rendeltem volna tőlük. Nem reagáltam semmit. Mit kell tenni ilyenkor?
Csalók! Már a második csekket kapom tőlük, emelt összeggel, amit persze nem fizettem be, mi a teendő ilyenkor????
Jonapot először hívőt tiged gyfiqtql nő hogy szeretném e ki trobàlni a Helvetia Apothet ét e mondtàk ha nem jó vagy nem fizetem ki a 500ft posta költséget akor le àlixàk de nem bírtam elérni öket hogy ne kulgyék mert ecer védtem be az egy dbot és fàjt töle a hasam nagyon de most küldtek hogy 10060ftot kel befizetnek dehigy ha nem is szedtem meg kidobtam és hívtam nem védték fel mondani akartam hogy ne kukgyék tovàb
sajnos én is megjártam ezzel telefonszámmal és e mail címmel nem tudom hogy lehet ezeket az embereket le állítani aki tud valamit az kérem jelezze
Én már írtam a Gazdasági Versenyhivatalnak egy panasz bejelentést, még nem reagáltak rá. Felháborító, dühítő, ocsmány, amit az emberekkel csinálnak. Nincs elég bajunk, most még végrehajtóval is fenyegetnek??? Piszkos egy banda!!! A GV versenyhivatalnak kellene megvédeni az embereket az ilyen gátlástalan bandától!!!!
Ha az "ajándék" termék után pár héttel kaptam egy csekket, hogy fizessek, miközben lemondtam a szolgáltatást telefonon és emailen is, mi a teendő?
Ezt a számot ne vegye fel, ez az első és legfőbb tanács. De ha itt van, nyilván felvette és most azt keresi, ki küldte a fenyegető emailt. Hát ezt bebukta, ahogy én is. Se lemondani nem lehet, mert felhívhatatlan a szám, mert a webes üzenetküldő mindenre alkalmas, kizárólag lemondásra nem. Ha befizeti, az ráutaló magatartás, arra utal, hogy küldjék továbbra is. Ha leáll a befizetéssel, 20x díjon behajtóhoz lökik. Feltörhetetlen telemarketing csalás búgó hangú nénikével. Hosszas termék válogatás után az enyém a végén arra kért, mégse rendeljek, szegény pontosan tudta milyen feneketlen kútba ránt bele.
Szintén ugyanez történt. Könyörög az öregasszony, hogy elküldhesse az ingyenes termékmintát, de!!! A LEVÉLBEN MÁR AZ SZEREPEL, HOGY 20 NAPONKÉNT SZÁLLÍTANAK OTTHONUNKBAN, HOGY MINDIG LEGYEN ELEGENDŐ... ERRŐL SZÓ SEM VOLT A TELEFONBESZÉLGETÉS SORÁN, AMIT UGYE ŐK FELVETTEK ÉS TÁROLNAK. AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATUK ELÉRHETETLEN!!!
Én is megkaptam a vitamint "postadíjért". 2 csomag után lemondtam a szolgálatást, lemondás óta 2 újabb csomagot kaptam tőlük csekkel együtt...
Sziasztok ez a helvita egy nagyátverés ne hogy vegyetek mert minket is átvertek de szolni fogunk a gazdasagi versenyhivatalnak hogy mi történt
sms-t kaptam én is, hogy a tartozásom egyre nő, és a mielőbbi rendezés céljából hívjam fel ezt a számot. Halvány gőzöm sincs arról, hogy miről beszélnek, nem vettem és nem kaptam semmit tőlük. Nem tudom mitévő lehet az ember ilyen helyzetben. Hívtam a számot, de több perces várakozás után sem vette fel a bejelentett "munkatárs". Ha valaki tud megoldást kérem írja meg. Köszönöm.
Milyen e-mail címen érhetők el?
MIlyen e-mail címen érhetők el?
Szeretném megkérdezni, jogy milyen email címre írtak?
Ha valakit megkeres a Helvetia Apotheke, és elfogadja, majd átveszi az "ajándékot", aminek csak a postaköltségét kell kifizetni, és végighallgatja a az adatvédelmi tájékoztatót a beszélgetés végén, akkor kapni fog pár hétre rá csomagot a postaládájába abból a termékből, amit ajándékba kapott. Nincs lehetőség nem átvenni, a postás bedobja. Ha nem akar kapcsolatban maradni a céggel, akkor azonnal mondja le a további termékek küldését a weboldalon látható módon, az ügyfélszámával. Azt javaslom, fizesse ki a terméket, mert a beszélgetésben elhangzik a termék neve, ára, és az, hogy 3 hét múlva megjön az első csomag, ha az ajándék kézhezvételétől számítva 14 napon belül nem mondja le. Nem fog ezekre az adatokra emlékezni, mert egymástól távol, és érthetetlenül hangzanak el. Úgy érzi, nem rendelt semmit, de akkor is ráutaló magatartást tanúsított azzal, hogy nem mondta le a megadott időn belül. Ha nem fizet, kapni fogja a magasabb összegekről szóló csekkeket, végül átadják az ügyet a Creditforte ne behajtó cégnek. Ez egy erőszakos, de jól kitalált értékesítési forma. Ha valaki úgy érzi, hogy ez egy olyan tevékenység, ami nem tisztességes, és akar valamit tenni ellene, akkor kérje ki a telefonbeszélgetés hanganyagát, és küldje el a gazdasági versenyhivatalnak egy panasz benyújtásával, amelynek megnevezése, tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat. A gazdasági versenyhivatal oldalán, panasz bejelentése alatt rá kell kattintani a "panasz benyújtásával" nevű linkre. Annak is érdemes lenne utánamenni, honnan van meg a telefonszámuk. Minél többen teszik, annál biztosabb, hogy eredménye lesz.
Most már cak az a kérdés, hogy meddig küldik a nem kért árut és meddig emelkedik az általuk vélt hátralék. Mindezeket pedig egyszerű postai levélke formában amit vagy látok, vagy nem, da akár a kutya is átvehette....
Nekem is küldtek csomagot 3 db. ki is fizettem és még mindig küldik,hogy emelkedik a tartozásom többszöri figyelmeztetés ellenére is. Hívjam 9-17 között a számot a megoldásért. Lefotóztam a csekkeket és elküldtem semmi haszna. A levelekre nem is válaszolnak!! Mit lehet csinálni???
Bar nagyon nem annak tunik, de egy marketing megkereses, mint ahogy azt feljebb irtak a tobbiek.
Többször hívtam őket de nem veszik fel, pedig elküldeném őket... Olyan smst küldenek, hogy számla tartozásom van amikor azt se tudom kik ők, meg sose rendeltem ilyen q10-t.
Nekem egy ilyen smst küldtek! Udvozlom! Tartozasa a tobbszori figyelmeztetes ellenere is emelkedik. Minel elobb hivja 9-17 ora kozott a 0616333666 szamot a megoldasert. Koszonjuk.
Helvetia Apotheke .... Telefonos megkeresés útján ajánlanak Q10 ingyenes termékmintát (szállítási díjat kell kifizetni 995 Ft), csak épp azt felejtik el közölni, hogy ezzel minden hónapban küldeni fognak kérés nélkül egy újabb adagot, ami már 1595 Ft (postaköltség 0 Ft). Felháborító üzletpolitika! E-mailben jeleztem, hogy ne küldjenek több terméket, mert nem fogom sem átvenni, sem kifizetni. Válasz gyorsan érkezett, hogy törlik a beállított rendszeres szállítást.
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.