Ezt a telefonszámot 4230 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
VörösFarkasFutár szolgálat.Ezt írta a tudakozó...
Én is kaptam ma Svéd Alíz néven szereplő automata telefonhívást, elmondta, hogy két napon belül megkapom a megrendelt csomagot és rövid előadást tartott az akármilyen termék fontosságáról, amiről nem derült ki mi is lenne az. Nem rendeltem a "kedvezmény klubnál" semmit, azt sem tudom létezik-e egyáltalán, de velem garantáltan soha nem lesz szerencséje sem neki, sem másnak!
Ma hozzám is érkezett hívás erről a számról. Hosszan ecsetelte a hölgy valaminek ( az első mondatokat nem értettem )az előnyét, és hogy folyamatos segítséget kapok a használata során. Nem rendeltem semmit, nem is veszem át ha hoznának valamit. Próba -szerencse átverés.
Én is kaptam automata által egy mobilhívást, Svéd Aliz néven! Semmiféle megrendelésem, sem kapcsolatom nem volt semmiféle "kedvezményklubnál"! Napokkal ezelőtt megrendeltem ugyan egy angolnyelv-tanfolyami anyagot, valószínű azzal hozták összefüggésbe, és szerezték meg az adataimat.Azt sem fogom átvenni, mert valószínű kamu az is! Egyébként ennek a Svéd Aliznek kedves behízelgő hangja van. Kár, hogy becsapásra használja!
Délelőtt csengetett a postás hogy 13ezer valahány száz forintért hozott csomagot, de mi nem rendeltünk semmit ezért visszaküldtük. 5 óra múlva jött a többiek által említett hívás Svéd alíz, blabla. Ha visszahívom a számot ugyanezt kezdi el mondani, ki sem csöng. Nem tudom anyukám hova regisztrált be mert a címünket is tudták, hisz ide küldték a vackot. Ne vegyetek át semmit amiről nem vagytok benne biztosak, hogy ti rendeltétek! A csomagot elfelejtettem lefényképezni, de elolvastam nem leehtett semmit beazonosítani rajta, se ma feladót sem hogy mi van benne. gondolom vitaminok, étrendkiegészítők 10x-es áron.
Svéd Aliz néven kaptam egy hívást a fenti számról ahol egy automata szövegben tájékoztatott arrol, hogy összeállított egy csomagot amit holnap kézbesít a posta. Nem rendeltem és nem vártam semmit. Azonban ha mégis kézbesíti a posta, akkor nem veszem át. Próbáltam visszahívni a számot, de az automata kapcsolt ismét.
En nemrendeltem semi.A csogot atseveszem.Probalkozz... .
Ma kaptam a vezetékes telefonunkon Svéd Alíz néven egy automata hívást hogy most állítja össze a csomagomat. Egy màgneses talpbetétet rendeltem,megkaptam,de ahhoz is még rendeltem kellene 25ezer ft-ért 2kúraszerű csomagot a teljes hatás érdekében a 06-21-2111478-as telefonszámon. Svéd Alíz küldeményęt nem veszem át, semmi mást nem rendeltem
Ma én is kaptam telefonhívást . Az automata szövegében Svéd Aliz név szerepelt. Nem derült ki az elmondottakból hogy milyen termékről beszél. Semmit sem rendeltem. Így nem is veszem át a csomagot.
Átverés!Hallósejt regeneráló olajat rendelt a fiam!?/Úgy tudtam,ezek a sejtek nem regenerálódnak! Dehát fejlődik a tudomány!/A csomagot kibontva a dobozon Fülhigiéniai olaj szerepel!Aznap reklamáltam! Svéd Aliz ledarált 3-4 perces szöveget telefonon!Kértem a visszafizetést!--Volt egy hívás 0615009388-ról is,Bíró Kataként mutatkozott be!Minden hatóságot értesítek:NAV,rendőrség,Fogyasztóvédele...!
Én is kaptam Svád Aliztól egy automata hvást, hogy 2 napon belül kiküldik a csomagot, azonban nem rendeltem semmit, tvenni nem fogom. Felháborító.
Én is kaptam egy automata hívást. Nem rendeltem semmit, biztos nézegettem valami kenőcsöt és elkezdtem egy megrendelést, de nem fejeztem be, ezért szedték fel a telefonszámomat. Feketelistára tettem a számot. Nem veszem át én sem a megrendelést.
Most hívott Svéd Alíz. Nem rendeltem semmit és nem fogom átvenni.
Szóhoz sem jutok! Én nem rendeltem semmit! Nem veszem át!
Csatlakozom az előttem szólókhoz. Én is beleszaladtam....Svéd Alizként hívott engem is egy automata, miután megrendeltem egy lábbütyök-ortopédiai eszközt, szerencsére utánvétellel....Lemondtam, mégis kihozta a futár (azt írták, hogy már kiküldésre került), de nem vettem át. Postás futár visszavitte nekik. Nagyon bűzlik ez az egész! Több ponton sem tájékoztatnak előírásszerűen.
Svéd Aliz mutatkozott be a vonal végén, és ledarált egy pár perces szöveget. Korábban sms-t is kaptam valami érkező csomaggal kapcsolatban, amit persze nem rendeltem meg.
Most éppen lábbütyök kiegyenesítő műanyag cuccot árulnak huszonhétezerért, hiába szakítod meg a megrendelési folyamatot, hiába írod meg az ő tájékoztató levelükre, hogy nem véglegesítetted a rendelést, ha egyszer tudják az elérhetőségedet, akkor kiküldik az árut. És ha balek vagy, át is veszed. Utána pedig buktad a pénzedet. Ne hatódj meg a futár könyörgésétől vagy átkozódásától! Intézze el a küldő céggel a problémáját.
Várok holnapig, hogy lehiggadjak! Inkább jótékonysági célra kellett volna fordítanom a 27.000 Ft- ot (futár borravalójával együtt.) Szélhámos cég. Bízom benne hamarosan a Bíróság előtt fognak állni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kedvezmény klub állítólagos regisztálásomkor 3 termáküket választottam ki, ami arra utal, hogy inteligens vagyok, küldenek mellé a telefonáló hölgy által személyen kiválasztot ajándékot is...Nem volt lehetőségem reagálni, mintha egy előre felvett szöveget kellett végig hallgatnom. Egyszer aztán megszakadt a vonal.
Női kozmetikumokat forgalmazó, de a megrendelést megelőzően az árura nézve hiányos tájékoztatást (pl. krém mennyisége, szállítási díj) adó ügynöki vállalkozás száma.
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.