Ezt a telefonszámot 12665 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Vodafone internetkiesés miatti hibabejelentés után másnap ezen a számon hívtak vissza. Üzenetrögzítőn hagytak automata üzenetet, hogy elhárították a hibát, és nyomógombbal jelezhettem, hogy én is így tapasztalom-e. Rendben van a szám, korrekt ügyintézés volt.
Vodafone telefonszáma. Hibát jelentettem online. Valószínű ezért hívtak. Nem vettem fel, amíg nem nézem meg kié a szám. Ha visszahívnak fel fogom venni.
Tegnap hivtam a hiba miat a upc,es ma hetfon 2021 szep 6-an hiott ez a szam,gondolom azt kozoltek hogy Vissza tettek a mezzot a Tv csomagomba.En sem veszek fel idegen hivast
Vodafone (UPC) hibabejelntés után hívtak. Miután nem vettem fel, mert nem láttam a hívást. Visszahívva egy gép elmondta, hogy majd hívnak: legyek kedves fogadni a hívást. Szerintem ez így korrekt!
Upc hibát jelentettem, ami ma már vodafon. Mivel sajnos a mai világ olyan lett, hogy ismeretlen számot nem veszek fel, így ezt sem vettem fel, de itt hasonlót olvasva most már tudom, hogy ők kerestek.
Gép jelentkezett be a Vodafone hogy hibát jelentettem be ekkor megszakított mivel én smit nem jelentettem be pláne nem is állok semmiféle kapcsolatban a vodafonnal
Az internet akadozott, bejelentettem, gyors teszt alapján tájékoztattak, hogy központi hiba van, és, ha elhárították, jelzik. Ezen a számon hívtak, és mivel nem veszek fel idegen számról jövő hívást, hangposta üzenetben mondták el, hogy a hiba elhárítva.
Nincs UPC előfizetésem, de felhívtak. Amikor felvettem, az automata el kezdte sorolni a menüt, mintha én hívtam volna fel. A víruskeresőm rögtön érzékelte, hogy ez valószínűleg egy zaklató szám és megkérdezte, hogy rakja-e a blokkolandó számok közé. Úgy, hogy innen kezdve hívogathat, mert egyből kinyomódik. Ha már felhívnak - kéretlenül -, legyen annyi gerincesség bennük, hogy elnézést kérnek, nem pedig még nekem kelljen választani a menüből, amit nem is hívtam!
UPC ügyfélszolgálati szám, automata. Gyors és praktikus, nem kellett 20'-t várni, mint amikor a hiba bejelentést tettem. Ezzel le is lehetett zárni az ügyet.
UPC hibabejelentés után 1 napra automata értesítés a hibaelhárításról. És valóban megjavították! ;)
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.