Ezt a telefonszámot 23994 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Yettel, ment is spam-nak. Az applikációban kikapcsoltam, hogy bármilyen formában megkeressenek, remélem, hogy nem is fognak a jövőben.
Potenciális csalást írt ki a telefonom szóval hagytam is
Az előbb hívtak és a kilétemről kezdett kérdezgetni egy arrogáns férfihang, úgyhogy rövid úton elbúcsúztam tőle. Megválogathatná a Yettel, hogy kikkel kommunikáltat
Engem is hívtak erről a számról...Én kiszoktam nyomni azokat akik nincsenek Berakva a névjegyzékembe...
Igen - Yettel, ment is spam-nak, mert nagyon irritálóak. Az aplikációban kikapcsoltam, hogy bármilyen formában megkeressenek, nem tudom mennyit ér.
Yettel csomagváltás miatt.
Igen, ezen a yettel ügyfélszolgálat hívogatja a KÜF-ösöket, hogy rávegyen a publikus tarifára váltásra. De max a publikus tarifák -30%-ot tudja adni, vagy a használati adatok szerinti legközelebbi opciót. Hasonló paraméterrel sokkal drágább, mint a régi előfizetés. Lehetséges, hogy a használathoz közeli olcsóbb, de már messze nem tudja azt. Érdemes minden hónapban jól megnézmi a számlát, mert módosítás előtt 60 nappal jelezniük kell.
Ha KÜF-ös csomagotok van célszerű letiltani a Yettel appban az összes megkeresési lehetőséget. Ha mégis hívnak és bemondásra kerül, hogy hiszen le van tiltva minden ilyen megkeresési lehetőség azonnal el kell köszönniük.
Yettel ügyfélszolgálat, számlámmal és csomagváltással kapcsolatban, nem hallgattam végig. Gyanús volt, így felhívtam a 1220-as központi számot, ahol visszaigazolták, hogy valóban a Yettel keresett a számlámmal kapcsolatban, majd megkértem őket hogy ne keressenek hasonló témákkal. Frissítették a szerződéskor leadott marketinges nyilatkozatot, ami egy 10 perces telefonhívás volt. Nagyon korrekt volt az ügyfélszolgálatos hölgy.
Yettel, csomagvaltas miatt
igen , yettel kereset tarifacsomag váltás ügyben
Yettel ügyfélszolgalat. A flottacsomag megszűnése utáni ajánlatot ismertette egy tolakodóan hadaró női hang. Kódot is kért, majd felajanlotta, hogy beállít mást az adategyeztetéshez ha nem jut eszembe az évekkel ezelőtt megadott. Ezen a ponton elköszöntem, majd pár perc múlva sms-t kaptam a Yetteltől a hívás azonosító számáról. Számomra nem volt meggyőző, sem hiteles, hogy ilyen módon intézzem a módosítást, mivel előtte már üzenetben tajékoztattak a változásról.
Yettel
Yettel csomagváltásra próbál ràbeszélni drágábban
Yettel ügyfélszolgálat.
Visszahívtam, kiderült, hogy ez egy Yettel-es ügyfélszolgálati telószám. (Csöndben megkérdezem, hogy mi értelme van olyanokat kiírni, hogy „nem vettem fel. nem ismem. gyanús”,vagy hogy „Ké ez a szam”, meg hogy „fel nem veszem”? Mi mit kezdjünk ezzel? :-/ Egyáltalán nem segít. Nem informatív.)
Yettel ugyfelszolgalat mondott (automatikus hang)
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.