Ezt a telefonszámot 26889 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Én a 06209000640- és számról kaptam értesítést a Yetteltől, azt írták! Megnyitottam és elolvastam. Kiderült,hogy sikeresen aktiválták, amit nem is kértem 2x599- Ft A szolgáltatót hívtam és letiltattam, mondtam, hogy nem fizetem ki!
A 2024.07.25.-ei hozzászólót kérdezem, milyen telefonszám volt ahol elintézték? Én is megkeptam ezeket a levonásokat!
Igen kaptam. Valami előfizetés lejár meg kell újítani de nekem az életben nemvolt előfizetésem
Mi most jártunk így 2024.07.24. vel kezdődött Felhívtuk a telefonszámot ami meg volt adva Bp szám nyugodtan hívható. Egy hölgy vette fel aki kb 3 másodperc alatt megszüntette Jött is az sm hogy megszünt Nyugodtan hívjátok a számot is mert nem emelt díjas.
Ez még a mai napig működik, a Yettel csak megvonja a vállát. Heti szinten vonja a pénzt, nem lehet csinálni semmit!!
Üdv. Nem tudom làtja-e az alattam levő 2. hozzàszóló a kérdésem..Üdv, nekem is Hello Data Start van, de nekem màr majdnem 10 ropi a havi előfizetés. Neked nem?
Az átverés azóta is működik. Se a yettel, se a fogyasztóvédelem, se a hatóságok nem léptek a csalás sorozat ügyében!!! Mindenki él és virúl!!!!!!!!!!!
Ez nagyon alyasság yetteltől! Meg aki aszisztál hozzá!
Láthatatlan lapos sumákok.remélem utolér benneteket amit érdemeltek!!!
Láthatatlan lapos sumákok.remélem utolér benneteket amit érdemeltek!!!
Láthatatlan lapos sumákok.remélem utolér benneteket amit érdemeltek!!!
Nem használok obcén kifejezéseket pedig nagyon kellene! Közölném velük amit ők maguktól is tudnak!
Olvasom itt a bejegyzéseket, s találtam egyet, nem tudom minek jött ide, illetve rájöttem, de majd a végén. Ezek a bejegyzések mind egy-egy embernek a problémáját jelzik, megoldást keresve. Ez normális, mert jelzik egymásnak az állást, és információkat osztanak meg egymással, azért mert jól át vannak verve, és az igazságérzetük ezt diktálja, hogy annak érvény szerezzenek! Majd 2022.05.20.-án megérkezik DR VALAKI SENKI Professzor ÚR, aki pár sorban szakértői értékelést tart, mert ő a valaki. Azt sem tudja miről van szó, de tudományosan megmagyarázza. Pedig nem kérdezte senki. A sok sértett ügyében egy szó segitség, információ nem keletkezik. Vádolja, sértegeti az embereket, tudományos rendre utasitó kis világában, elmondja, hogy ki hol internetezik, merre menjen vagy ne menjen, kiosztja a maga igazságát, majd a végén még. Utasitgat, mint a nagyok, /látjátok nem csak különb és okos vagyok nálatok/hanem emberiebb is, na akkor ezt meg azt meg amazt tiltsd le. Aztán jól viselkedjetek , mert ha megint baj lesz jövök. Szerintem akkor jöjjön, ha ő lesz bajban s akkor majd megtudja azt amit a Járda szigeteki Egyetemen nem mondtak el neki. ÚGYHOGY egyes pistike ülj le. Ha valamihez nem értesz, nincs meg minden információd, akkor ne itélkezz mások felett. Ez a fajta féle az, aki mások szorult helyzetén kárörvend, okoskodik, majd jó magyar hazafiként jól bele is rug. Szokták mondani, ha nem tudsz segiteni, maradj csöndben, azzal többet érünk. Ez az én jól megmondom, csak az a gond itt az embereket ez nem érdekli!!! Ne félj, ebben az életben beléd is fognak még nagyot. Tudod az élet ilyen. Szégyeld magad!!!
Üzenet, hajnalban: 1 yettel üzen jóváhagyta a számlaterhelést, cs. boku. Com részére 2 cs.boku.com üzen a yettelnél érvényesitette számlaterhelését, hetente 599 ft. Megállitani, letiltani nem tudod, kilépni sem. De honnan, amikor nem rendeltél semmit, nem regisztráltál, nem adtál adatokat, nem egyezkedtél senkivel. A szolgáltató közli nem tud beleszólni, a mai világban ahol mindenütt adatokat, iratokat kérnek. Kiszálni nem lehet. Kapott információk alapján panaszlevéla support@playving.com cimre, semmi adat róluk, kérdéseidre semmi érdemi, csak az hogy nincs elöfizetésed. Most akkor levettek a rendszerről vagy hogy állunk. Az a gond, hogy mindenkinek akit ebbe belehúztak nem jó. De feljelentést kell tenni, az összes kótörténettel, mert ez a folyamat másként nem áll le. A sértett nem tudja, a többi szereplő, annak ellenére, hogy mindent tudnak, pedig nem fogja. Magatokról semmi adatot, a feljelentést neten is befogadják. Nagyon sok az átvert ügyfél, sokan panaszolják. Számomra érdekes, hogy ezeken az oldalakon bejelentkeznek, hogy nekik fontos az ügyfél, szóljanak, segitenek. Hát az olyan is. S ha mindenki tudja, hogy netes csalás, miért nem jelentik az odatartozó hatóságoknak? Érdekes, nem?
Kedves Mindenki! Ez a Playwing ügyfélszolgálati csapata. Őszintén elnézést kérünk a Playwing Áruházzal kapcsolatban tapasztalt nehézségekért. Szeretnénk a lehető leghamarabb megoldani aggályait. Pease küldjön nekünk egy e-mailt a special.support@playwing.com címre. Azonnal válaszolunk. Köszönjük az együttműködést! Üdvözlettel: Playwing Ügyfélszolgálat
Sziasztok, én is így jártam. Beütöttem a böngészőbe az egyedinek látszó linket, ami az előfizetést jelző sms alján volt. így sikerült lemondani. Persze le kell tiltatni a váráslási keretet is a yettel ügyfélszolgálaton! Viszont ami megdöbbentő volt, hogy azzal egyidőben, hogy jött sms erről a számról, hogy lemondták a greatgames.club szolgáltatást, ugyanabban a percben a Yetteltől is kaptam sms-t, hogy törölték a Yettel TV start szolgáltatást is! Olyan, mintha ez a kettő "szolgáltatás" össze lenne kötve, vagy azok kapták volna meg ezt az "előfizetést", akik a yettel TV start-ra is előfizettek? Nos, aggasztó az, hogy egy nevenincs greatgames.club oldalon lemondom a kamu szolgáltatásukat, és a Yettel számról jön az sms (és az app is megerősítette!!!!) hogy a yettel tv start szolgáltatás lemondásra került.
Kedves Mindenki! Ez a Playwing ügyfélszolgálati csapata. Köszönjük, hogy felhívta a figyelmünket aggályaira. Kérem, fogadja elnézésünket a Playwing Store kapcsán tapasztalt nehézségekért. Nagyra értékeljük ügyfeleinket, és szeretnénk a lehető leghamarabb megoldani aggodalmát. Annak érdekében, hogy jobban segíthessünk, kérjük, küldjön egy e-mailt a special.support@playwing.com címre. Azonnal válaszolunk. Köszönöm a megértésed! Üdvözlettel, Playwing ügyfélszolgálat
Itt lehet a Yettelnél a panaszt leírni és képernyőképeket is lehet hozzá csatolni: https://www.yettel.hu/ugyfelszolgalat/meglevo-elofizetok Vagy a Facebook-oldalukon is lehet kérdezni. Tenni semmit nem tudnak, és láthatóan ez már egy évek óta fennálló biztonsági probléma, amiről tudnak, csak nem foglalkoznak a megoldásával. Az egyetlen megoldás az online piactéren történő vásárlás letiltatása. Furcsa egyébként, hogy a Telenor-Yettel ennyire nem foglalkozik azzal, hogy ezek miatt a csalók miatt az ügyfeleik kénytelenek letiltatni egy egyébként hasznos és fontos szolgáltatást. Lehet, hogy a Google-nál kellene panaszt tenni, hogy vonják felelősségre a Yettelt, hogy miért nem biztosítja a Google Pay szolgáltatás biztonságos használatát.
A hozzászólás linket tartalmaz. Legyen körültekintő!
Mi is belefutottunk ebbe a PlayItAll csalásba, tőlünk is vonogatják a 599-Ft-tot. Holnap meggyek bejelentem a Yettel-nek személyesen is, de fura, hogy csak Yettel-es telefonokra jön ilyen nemkívánatos levonás! Tartok tőle, hogy a Yettel-nél van valami biztonsági rész, hiba (ha jóhiszeműen gondolkodom) szóval nekik is érdekük lenne hogy ez a csaló oldal ne működjön. Olvastam, hogy fogyasztóvédelemhez fordult valaki, szerintem ez rendőrségi ügy, egyértelmű csalás amit csinálnak. Nem kértünk élőfizetést, még csak fiókunk sincs és azt írja, hogy előfizetéssün sincs mégis leszedik a 599-Ft-tot! Más fórumokon is azt írják ez egy adathalász csaló oldal, nincs mögötte konkrét cég! Javaslom ne adjatok meg nekik további személyes adatot! Szerintem lemondani sem lehet hiszen csalás az egész és valahonnét megszerzett telefonszámmal élnek vissza... Ha valakinek sikerült lemondania, a nem kért szolgáltatást kérem írja meg, de szerintem ilyen nem lesz... Most beszéltünk telefonon a Yettel, nekünk is az emetdíjjas szolgáltatás leállítását mondták és azt, hogy egy adott appot, szolgáltatást nem tudnak blokkolni, viccc! Ne tudjak telefonnal parkolni, mert a Yettel béna, vagy lusta? Azt is mondta, hogy ők nem kaptak erről a PlayItAll-ról bejelentést, nem tudnak ilyen problémáról! Szóval rendőrségi feljelentést javaslok jogtalan személyes adatok kezelése és csalás kapcsán PlayItAll kapcsán, valamint a Yettel-nél egy határozott fellépést, pl. e-mailt írni hogy legyen nyoma a bejelentésnek feléjük, és oldják meg a letiltását ennek az appnak.
Engem első körben tavaly cumiztatott szét az oldal. Több hét levelezés a supporttal, és bírósággal való fenyegetés után visszaküldték a levont összeget. Most megint elkezdték, így kénytelen voltam felhívni a yettel ügyfélszolgálatot, hogy kapcsolják ki a piactér lehetőségét. Előrébb nem jutottam.
Idézem az ügyfélszolgálatnak küldött levelemet: 2022.04.05-én 06.10 kor kaptam egy sms-t miszerint PlayltAll szolgáltatásra feliratkoztam ill. számlázásra került (599ft). Mivel én ilyesmit nem kértem felhívtam ügyfélszolgálatukat, hogy panaszomat bejelentsem. Az ügyfélszolgálatos közölte, hogy nem tudja törölni, de tiltsak le egy bizonyos szolgáltatást (az sem tudom milyen szolgáltatásom volt ez, de bosszant, hogy így esetlegesen nem tudok online parkoló jegyet venni - az ügyfélszolgálatos mondta). És azzal az információval szolgált, hogy amennyiben kiszámlázzák az összeget reklamáljam meg. A számla érkezésekor ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, egy kevésbé megértő hölgy (burkoltan tudatva, hogy milyen elmaradott vagyok, miszerint - ezt a nemes gesztust hogy van egy ilyen szolgáltatás amit csak úgy a JÓVÁHAGYÁSOM ÉS MEGERŐSÍTÉSEM NÉLKÜL a telefonszámlámon kiegyenlíthetek - nem ismerek) tudtomra adta, hogy nem tehetek semmit. Felháborodásom után megjegyezte, "írjak e-mailt". Írok: inkorrektnek tartom az egészet!
Múlthet pénteken befizettem a havi nézés számlámat. Kicsit soknak találtam, rá néztem a számla kimutatására. Ott döbbentem rá a heti 599 Ft elofuzetesre. Ez mi??? Utána jártam, yettel el letiltaottam az összes vásárlási lehetőséget. Holnapi nap a fogyasztó védelemhez eljutattom ennek a jó indulatu szolgáltatnak az adatait.
Én valamikor februárban "iratkoztam fel" a 100Sport Charge-ra a Fortumonál, kaptam is SMS-t, hogy 599 Ft-ért feliratkoztam, de én csak spamnek gondoltam, és nem törődtem vele. Utána hetente kaptam (összesen ötször), én pedig csak a számot blokkoltam. A héten megkaptam a telefonszámlát és döbbentem láttam, hogy 2400 Ft-tal több, mint kellene, és a számlarészletezőn ott is volt a Fortumora való feliratkozás. Utánaolvastam több helyen, hogy ez micsoda, hogy lehetséges, stb. Az SMS-ekben lévő leiratkozó linkre kattintva azt a szöveget kaptam, hogy nem is vagyok feliratkozva. Pénteken panaszbejelentést tettem a Yettelnél, szerencsére maga az ügyfélszolgálatos normális volt, nem volt számára ismeretlen a sztori, de ők nem tudják ezt visszafizetni. Azt mondta, hogy írjak a Fortumonak, bár valszeg úgysem fogják visszaküldeni a pénzemet. Annyit tudott tenni, hogy a mobil piactér vásárlást letiltotta. Ezáltal nem tudok fizetős alkalmazásokat használni, autópálya-matricát venni telón stb. de ezek úgy sem érdekelnek engem. A Fortumonak is írtam, hogy ez így nincs rendben. 1 óra múlva írt, email-cím szerint a Playwing, de a szöveg szerint a Video Store ügyfélszolgálata (a fene se tudja, hogy mi micsoda), hogy nagyon sajnálják, ki fogják vizsgálni az ügyet, már le lettem iratkozva stb. és szeretnék visszatéríteni a pénzemet. Ehhez el kellene küldenem nekik az IBAN számla adatait (számlaszám és számlatulajdonos teljes neve). Itt tartok most, mert én nem egészen bízom a dologban, és félek, hogy csak rosszabb lenne a helyzet, ha megadnám a banki adataimat nekik. Hogy valóban le lettem-e iratkozva, az csütörtökön derül ki, aznap kaptam az SMS-eket.
Milyen email címen lehet lemondani?
Én is ugyan így jártam. A Yettel nem csinál semmit! A PlayItAll-nak küldtem egy erősebb hangvételü emailt, hogy nem kértem semmi szolgáltatást. A yettelnél lemondtam az emeltdíjas szolgáltatásokat és ennek ellenére küldik továbbra is az sms.t. Most meglátjuk mit reagál a PlayiA.l az emailre.
Nekem is sikerült a PlayitAll rá előfizetnem,hogy éppen a Facebook egy videót néztem és egy felugró lapra rákatintva már elő is fizetem.Az SMS Ben küldött linkre kattintva nekem is azt írta ki,hogy nem fizetem elő ,így a jobb oldali ikonra kattintva leiratkozni sem tudtam.Írtam nekik SMS, hogy le szeretnék iratkozni ,mert a szabályzat ezt írta ,hogy így is lehet,de nem történt semmi. Így bementem a szolgáltatóhoz ahol igazi segítséget tanácsot nem adtak csak mondták ,hogy sok panasz van erre a honlapra .Na tovább olvasva a szabályzatot írták ,hogy írjátok emailt is ,na én ezt tettem lefotóztam a kezdő lapot amiben kiírta ,hogy nem vagyok előfizetve,és jeleztem hogy, ennek ellenére a szolgáltató mégis vonja az előfizetést,kértem töröljék az előfizetésemet. Pár nap múlva érkezett válasz amiben kérték adjam meg az ország a szolgáltató és a telefonszámot amiről az előfizetés történt,majd pár órán belül jött az SMS,és a válasz email is ,hogy törölték az előfizetésemet.De én eközben felhívás a telefonos ügyfélszolgálatot és az összes netes vásárlást is letiltotam,hogy többet ne járjak így.Egy hátránya van így nem lehet telefonon keresztül még egy pálya matricát se venni.Tanulság számomra, kitartás kutatómunka álmatlan éjszakák ,kétszeri levonas 699 ről.Aki teheti járjon utána ne fizessen olyanra amit igazából nem is akart lenni
Sikerült ezt az előfizetést valakinek lemondani az oldalon? Mert azt írja nem fizettem elő semmire sem. Most letiltották de jó lenne ha nem válna örökre lehetetlenné a play-ban való fizetés lehetősége.
Telenor letiltotta a mobilról való vásárlást, de a linket hiába nyitom meg azt írja nincs előfizetés, az sms nekem is jött. Nem tudom most hogyan tovább. Akiknek a telenor szintén tiltott, nem vonta tovább?
Ma elöször bejelentkeztem a routerembe egy AI Life nevű alkalazáson kereszül. Megnéztem az alkalmazáson belül az üzeneteket amit a router kapott. Megláttam hogy 6 hónapon keresztül hetente vont le a 'Play It All Club' 599 Ft ot. Felkerestem az oldalukat ami: playitall.club és ott le tudtam mondani az előfizetést amire nem is fizettem elő. Kár hogy nem vettem elöbb észre.
Segítséget szeretnék kérni hogy irtkozzak le hogy ne vonjanak a kártyámról?!?
A leiratkozási linkre kattintva ezt a ezövehet hozza be: Nem fizettél elő playi All. Ilyenkor hogy tudnék mégis leiratkozni?
sziasztok elvileg kaptok egy ilyen SMS-t: Sikeresen elöfizettél a heti Playwing csomagra. Az elofizetes ara heti 850 Ft, ami hetente automatikusan megujul. Lemondas: http://store.playwing.com/myaccount Na erre a linkre kattintva tudtok lemondani és akkor megszünik a heti levonogatás... erről kaptok is smst majd hgy megszűnt.
A hozzászólás linket tartalmaz. Legyen körültekintő!
En is kapom errol a szamrol es a 06209000640 szamrol is hetente a "Playwing elofiztesed sikeresen megujult" sms-eket, 850 Ft-ert... Ez ceges telefefon es tuti, hogy nem fizettem elo semmire ! 1 jatekkal jatszom osszesen a telefonon 2 eve... Ha nem ceges telefon lenne, most lemondanam a telenor elofizetesemet.... Azt nem ertem, hogy az egesz emelt dijas SMS-t a fogyaszto vedelem miert nem vette meg elo...
én arra a linkre kattintva sem tudom megnyitni a weboldalt, amit küldtek az sms-ben. azt írja ki, csak androidról nyitható meg, nekem pedig ios op.rendszerem van... valakinek van ebben tapasztalata mi ilyenkor a teendő?
Az a baj, hogy az édes kevés, hogy leiratkozik az ember a honlapon :( Mert újra bele lehet futni újra a csapdàba másik játéküzemeltetőnél (én is így jártam)
A Play it all honlapján le lehet iratkozni. Jobb felső sarokban rámentek az avatarra és utána egyből feldobja a leiratkozás lehetőségét. Nyilván akkor, ha azzal linkkel mentek fel a honlapra, amit smsben kaptok. Üdv, Cs
Látom, sokan vagytok gondban. Irjatok a miloesaliz@gmail.com címre, és leírom,hogyan szüntettem meg. Sajnos most nincs időm leírni ide, es nem is mindig lépek fel, hogy làssam írt-e ide valaki.
Ma hívtam a Telenort és letiltottam a mobilvásátlás lehetőségét. 590 Ft-ról jött az sms....
Minden héten vonják tőlem is de ma bemegyek és reklamálok. Nem valami segítőkészek de eskü kiszedem a pult mögül ha nem csinál valamit.
Sziasztok! Van mar valami megoldás rá? Én nem tudok leiratkozni,telenornal azt mondták iratkozzak le, de nem lehet mivel nincs ilyen játék a telefonomon. Hetente kapom az SMS-t...
Szép napot! A héten mi is kaptunk ilyen sms-t,hármat is. A telenornál azt modta az ügyintéző hölgy, nekem kell lemondani az előfizetést a Google fiókombam,de nem találtam semmilyen előfizetést,- nyilván, hiszen nem fizettem elő semmit. De akkor most mi van? Addig vonja amíg nem szüntetem meg a számot?! Kérem segítsen valaki, köszönöm!
Nekünk most éjjel jött az SMS. A telón egy játék sincs, mert "munkatelefon". Mondjuk ehhez a lehúzáshoz pofa kell... Meg persze baráti hozzáállás a Telenortól. Ha levonják dobjuk is az előfizetést, úgysincs hűségnyilatkozat.
Sziasztok.Pont ma vettem észre,hogy tőlem is vonnak. Ez az oldaluk http://playitall.club/ Itt próbàljátok lemondani az előfizetést. A telenoros kártyán pedig tiltassàtok le a Mobilpiactér vásárlást, meg a hitelkeretet is es az emelt díjas sms-t is.
A hozzászólás linket tartalmaz. Legyen körültekintő!
A 06 20 900 0640 számról szintén küldözgetik az SMS-t a sikeres vásárlásról.
panaszt kell tenni a telenornál és jóváírás kell kérni, nekem jóvá írta Telenor
panaszt kell tenni a telenornál hogy legyen nyoma és jóváírást is kell kérni egy hónapon belüli kivizsgálják az ügyet
Tőlem is levonások vannak pedig én nem fizettem elő ilyenre, nem tudom le mondani, kérem aki tud segítsen előre is köszönöm.
sajnos tőlem is levonták,valószínűleg a Telenor hozzájárulása is kell ezekhez a csalásokhoz
a Telenornál én is lemondtam, az egész vásárlási lehetőséget. De valóban, jelenteni kellene, de nemtom hol-kinél? Csak a Telenorosokkal történt ez meg? Mert akkor a Telenort is értesíteni kellene!
Üdvözlet. Hasonló a sztori nálam is. Azonnal fel kéne jelenteni ezt a számot, es playitall hekker csalókat! Nekem 1 hete kezdtek el ezeket az sms-eket küldözgetni, mintha én vásároltam volna nàluk.
nincs bankszámlaterhelés, a mobil piactéren történik a vásárlás, a telefonszámon jelentkezik a terhelés. és nem túl nagy összegben, hogy ne legyen kirívó.
Nekem is jött ilyen. A Telenor segít.
Én utána jártam és megnéztem a levonásaimat a bankszámlámon, nyoma sincs ilyesminek.
Nekem is a PlayITall egy hetes előfizetést vonták le 599Ft-ért (persze soha nem fizettem elő ilyenre). Panaszt jelentettem be a Telenornál, azt mondták 30 napon belül kötelesek kivizsgálni... Én nem értem, a Telenor nem ellenőrzi, hogy csalóról van szó? Nem akadályozza meg, hogy az ő bevonásával húzzák le az előfizetőit? Megnéztem az SMS-ben szereplő http://playitall.club bizalmi indexe 35%, tuti valami fake cucc. A Telenornak már rég feketelistáznia kellett volna, minden tevékenységét letiltani.
A hozzászólás linket tartalmaz. Legyen körültekintő!
Hol tudom ezt letiltani egy hónapja húzzák le rólam , Apple telefonom van elvileg csak androidrol lehet lemondani , de már az ország választásnál elbukik a dolog! Nem rendeltem ilyet!!!!
Ha kornavírusos vagy, akkor ne feledkezz meg arról, hogy személyesen felkeresd őket!
Nekem is játékelőfizetés indításáról szóló sms érkezett erről a számról. Hívtam a Telenort, de az ügyintéző csak annyit mondott hogy menjek fel a gameloft.com oldalra és ott iratkozzak le. Mégis miről? Amire fel sem iratkoztam? Egyszer még felkeresem őket személyesen, aztán a rendőrségre vezet az utam, majd ott magyarázkodhatnak.
Ezt úgy hívják csalás bűncselekménye! Fel kell jelenteni minden alkalommal őket!
Ja, és a Telenor nem tudja letiltani ezt a számot, hogy békén hagyjanak, nem tudja hogy ki a tulajdonos ! ????????????
Játékelőfizetést erőszakol ki a telefonszám tulajdonosától, ha akarod, ha nem ! A telenor meg partner ebben. Csak akkor szabadulhatsz meg ezektől a pénzlenyúló görényektől ha negszünteted a telefonodat azzal a szolgáltatóval ! Küldenek egy sms-t hogy előfizettél egy játékra, ami nem igaz, heti 1000 Ft-ért. Töltsd le a játékodat ! Teljesen mindegy, mert ha nem töltöd le akkor is kiszámlázza neked a Telenor ! Ha reklamálsz, azt mondják hogy megrendelted a játékot és még a drága Telenor meg is mondja mikor fizettelél elő erre a játékra, ami szintén nem igaz ! Ugyanis rajta van náluk a gépen a nyilvántásukban ! Hiába nem fizettem elő, még csak meg sem nyitottam az sms-t! Meg van adva egy e-mail amin lemondhatod azt a játékot amit te nem is kértél, de ki tudja akkor mennyit szamláznának ki ! Állandóan zaklatnak és nem lehet mit tenni ellene ! Ha ezt egy gyerek telefonjával csinálják a szülők el sem hinnék neki hogy ő nem rendelt meg semmilyen játékot. Milyen világban élünk ?
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.