Ezt a telefonszámot 66928 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Kénytelen voltam szolgáltatót váltanom,mivel a Yettel heti rendszerességgel 620 Forintot vont le a kártyás egyenlegem összegéből, korrigáló díj címszó alatt. Havonta 2480 forint tűnt el a kártyás egyenlegemről. 5 hónappal ezelőtt kezdődött az indokolatlan pénztolvajlás. Belefáradtam. Szemét társaság a Yettel,nem szabad náluk ügyfél lenni,mert sokan panaszkodnak rájuk,hogy különböző trükkökkel csalják ki a mit sem sejtő áldozatok pénzét. Szégyen amit a Yettel művel. Én már Telekom ügyfél vagyok,és a történtek után Telekom ügyfél is maradok. Soha nem akarok a Yettelről hallani. Boglárka vagyok Budaörsről
Probably it was a scammer. 3 calls, I answered for the last and they declined in few seconds
Olvasom a hozzászólásokat, nekem is Dávid Margitnak mutatkozott be.
19-szer hivtak erről a számról. Most csak az utólsó hivásnál vettem fel..A hölgy felakart ajánlani a tel.csomaghoz több mindent...és Yetteles -nek mondta magát.De a beszédje kicsit zavaros volt...én nem fogadtam el az ajánlatait... és ( jaj zavar van a vonalban, leis teszem, majd később vissza hivom)--mondta, és vége lett beszélgetésnek. Meggyőződésem , hogy csaló volt, de mivel nem tudott semmivel meggyőzni,,,igy lelépett.
Yettelre hivatkozva hivtak erről a számról, Dávid Margit néven, arra hivatkozva, hogy a flottás előfizetésünk szerződése már nem érvényes, másik csomagot ajánlott, mondtam,majd bemegyünk az üzletbe személyesen intézkedni,mivel a másik csomag sokkal kedvezőtlenebb nekünk árban, két-háromszorosa lenne a számlánk, erre nagyon agressziv lett a stilusa, hogy ezt most el kell intézni, ha nem hiszem, hogy yetteles nézzem meg a visszaigazoló sms-t, vagy hivjam a 1220-at. Nem tudom , hogy csinálta, a személyes belépő kódot a férjem nem mondta meg, mégis átváltotta a tarifánkat, arra hivatkozott, hogy 14 napon belül el lehet állni személyesen. Ezek után felhivtam a 1220-at, panaszt tenni, az az ügyintéző nagyon kedves volt, mondta, hogy mivel ez be van állitva, telefonon keresztül ő már nem tudja vissza, de személyesen 14 napon belül minden kötelezettség nélkül visszaállittathatjuk, úgyhogy ez következik, megyünk panaszt tenni személyesen, ha nem tesznek bennünket vissza az eredeti flottába, elhagyjuk a yettelt.
vajon ki áll emögött a telefonszám mögött?? 0620/ 920-30-24 tegnap erről a számról hívtak, nem vagyok elérhető hívogasson mást.
Feltöltőkártyás telefonunkon kerestek erről a számról egy kedvező számlás előfizetésre váltás ügyében, meg is rendeltem, mert Én vagyok az előfizető, mondták hogy küldenek egy új sim kártyát, amiért fizetni kell majdnem 14000 ft-ot, nem sokkal a megrendelés után küldtek egy sms hogy nem teljesíthető ere a mai napon sms kaptam a futártól hogy hozza a kártyát. Hívtam a yettelt nem tudnak utána nézni.Csalások visszaélések oldalt kell megnézni, ezt írták.
Feltöltőkártyás telefonunkon kerestek el a számról egy kedvező számlás előfizetésre váltás ügyében meg is rendeltem mert én vagyok az előfizető mondták hogy k küldenek egy új sim kártyát, amiért fizetni kell majdnem 14000 ft-ot, nem sokkal a megrendelés után küldtek egy sms hogy nem teljesíthető ere a mai napon sms kaptam a futártól hogy hozza a kártyát. Hívtam a yettelt nem tudnak utána nézni.Csalások visszaélések oldalt kell megnézni, ezt írták.
Már megtanultam, csak a névvel elmentett számokat veszem fel, vagy olyat, amit alkalmilag megbeszeltem visszahívását, a többire nem pazarlom az időmet, felesleges, nem is tudom hogyan adhatják ki a számokat, amit én is letiltattam, a bizalom elveszett????
Engem egy férfi keresett erről a számról, a yettelre hivatkozva, édeasányám nevén van, de érdekes módon én is jó lettem volna neki, holott én csak felhasználó vagyok, mondtam hogy sajnos nem érek rá mert dolgozom, és mondta hogy akkor vissza hívna később amikor alkalmas! Tuti hogy kamu