Ezt a telefonszámot 15270 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Felvettem, beleszóltam. Mondott egy nevet (bemutatkozott). Név szerint engem keresett, de 3 mp szünet volt előtte. Mondtam estig dolgozom ma, nem alkalmas. Holnap hív. De nem rutinos, volt szünet a beszédében. Egy igazi ügyintézés ontja a szót.
Vodafonos ügyintézőnek mondja magát, de mivel nem értem rá, majd fél óra múlva hív. Adategyeztetést akart, nevemen keresett. Két hete voltam bent a vodafon üzletben, minden adatomat egyeztettünk.
Vodafone-os ügyintéző. Nem kamu hívás. Adatokat azért kér, hogy biztos legyen benne, hogy veled beszél! Nyilván ha hitelkártya számot, vagy pin kódot kér, akkor gyanakodj!
Vodafonosnak mondta magát. Azonnal mondam neki, h nem kívánok módosítani semmit! Mondta h nem arról van szó. Majd későbbi egyeztetést kért. Többet nem fog hívni, tiltom. Nekem Ne! nem Két nap egymás után is hívott.
Nekem is Vodafonos ügyintézőként mutatkozott be, de az első kérdése a telefonszámom volt. Mondtam, hogy amit hívott, ezután azt mondta, hogy sajnos frissít a rendszere, nem tud most mit csinálni, majd hív később. Szerintem nem fogom ezután felvenni.
Vodafonos ügyintézőként mutatkozott be, mikor adatokat kért mondtam, hogy befejezhetjük a hívást. Adatok nélkül is lehetne csomagajánlást tenni.
Vodafone ügyintézőként mutatkozott be. Kérte a telefonszámom az azonosításhoz, nem adtam meg. Másik lehetőség 4 személyes adat megadása volt. Flotta csomag miatt keresett elvileg. Mondtam neki interneten utána nézek, elköszönt és le raktuk.
Igen és nem szóltak bele. Tiltottam.
A telefonom spam hívást jelzett ki a híváskor, de mivel idegen számról hívtam ma hívást, felvettem, hátha... Állítólag Vodafone ügyintéző, aki beszélni akar 6-7 percben a csomagomról és jobbat ajánlani. Jeleztem, hogy nem szeretnék váltani, maradjon minden a régiben, működjön ez e-mailben. De nem engedte, állítólag 6-7 percben muszáj erről beszélnünk. Elkérte a telefonszámomat, én visszakérdeztem: ha engem hív, akkor miért kéri el a számomat??? Jeleztem, hogy a hívást spam-nek írja ki a telefonom, nem kicsit gyanús. Érezhetően ideges lett, mondta hogy ez egy központi hívószám, nem tud mit tenni azzal, mit ír ki a telefonom és nézzem meg a Vodafone oldalán, hogy ez egy élő telefonszám és utána majd hív. Valóban megtaláltam, rengeteg értékesítési hívószám között. Ennek ellenére az eljárási móddal nem értek egyet, mai világban ennyi csalás után ez egy élhetetlen értékesítési folyamat. LEtiltottam, engem így ne keressenek.
Kaptam hívást nem vettem fel. Szerintem nem megbízható
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.