Ezt a telefonszámot 7042 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Szinte naponta hívnak ezen a számon. Kétszer felvettem,de rögtön megszakad a vonal vagy leteszi . Nem tudom mire megy ki a játék,de lassan zaklatásnak veszem. Nem hívom vissza,de nem adja fel.
1270- ingyenes vodafon számon le lehet mondani az értesítést!!!!!! Hívtam, lemondtam én is.
ÉRTHETETLEN NEKEM, HOGY A VODAFON NEM REAGÁL ENNYI EMBER ÉS HÍVÁS PROBLÉMÁRA. CSAK EGY MONDAT KELLENE:MI VAGYUNK, MI ERDRKLŐDUNK, TESSÉK MEGNYUGODNI, EZ NEM CSALÁS. VAJON MIÉRT NEM TESZIK?????????????????????????
A feleségem mobilján találtam ezt a számot aztán hivni akartam többször de azonnal megszakad a vonal.
Minden nap 13,30 es 13,35 között hívnak erről a számról, még nem vettem fel eddig, nem is fogom.
vodafone, otthoni szolgáltatás, ajánlat
10.07. után ma most megint hívtak, megint nem vettem fel. A hivások között PIROSAN jelent meg a szám. EZ MIT JELENT??????? . MIT JELEN EZ ?????
Nekem is gyanús volt a hívás. A vodások engem sem hívtak még soha, a telekomosokkal ellentétben, akik akár hetente is, de ez egy másik történet. Egy udvarias, érthetően beszélő nő volt, de a nevét nem mondta. A szokásos blabla (rögzítés, stb.) nem maradt el. Tudta a nevemet, a címemet, de azonosítás miatt a többi adatomat (szül hely, idő, anyám neve) kérte, meg a kódot. Utóbbira azt mondtam, hogy 7,5 éve vagyok az ügyfelük, de még sosem kérték, ezért nem tudom (dehogynem!). Ezzel megelégedett, tv csomag módosítást ajánlott, hogy kössek hűséget, és több csatornáért alig kellene többet fizetni. Mondtam, hogy nem érdekel, de tovább erőltette, hogy, ha majd megemelik a jelenlegi díját, érdekelni fog, majd áttért a TUTI100 (feltöltős) csomagomra, hogy akkor azt váltsam át havidíjasra, és kezdte mondani a részleteket. Ez sem érdekelt, aztán kértem, hogy segítsen abban, amire tényleg szükségem van: az ő általa egyáltalán nem említett (még hűségben van) mobilnettel, ami egy bizonyos helyen, ahol használom, alig működik. Erre közölte, hogy ebben nem illetékes, de átkapcsol valakihez, aki a műszaki hibát kezeli. Valóban kapcsolt egy másik nőhöz, előtte még az automata bemondta, hogy várni kell a szerződés felmondást intézőre, de eztán azonnal beleszólt, és tényleg a felmondásokkal foglalkozott. Elmondtam, hogy mit akarok, majd ismét tovább akart kapcsolni. Na ekkor untam meg és elköszöntünk.
Én sem vettem el, de így olvasva már tudom miért. :)))
Most hívtak erről a számról, azt mondták Vodafone otthoni internet csomagokról lenne szó, de csak beazonosítás után mondhatja el... nevet, születési adatokat kért.
Mi az a telefonszám-hamisítás? Tájékozódjon itt.