Ezt a telefonszámot 8057 alkalommal keresték. Olvassa el mások hozzászólásait, hogy megtudja kihez tartozik ez a telefonszám. Ha esetleg Ön is kapott hívást erról a telefonszámról, és megtudta kihez tartozik a szám, segítse a többi látogatót egy hozzászólással.
Aki nem kérdőívet töltött ki, az kérdezze meg a kisfiát játszik-e a Metin2mester nevű játékkal.. Itt is lehet vele fizetni..
11 ezer f-ott sikerült lenyúlniuk a nyugdijas anyukámtól! a Telecomnak irtunk , nem válaszoltak 2 hónapig, részletfizetést ajánlottak 5 ezer forint felárral, holott pontosan tudják hogy csalás történt, az üyintéző cinikusan megjegyezte hogy nekik nem érdekük feljelentést tenni majd tegye meg az aki károsult...tudnak az esetekről...a család előfizetési nagyon régre datálodnak de ezek után azt hiszem befejezzük a telecommal való kapcsolatot! Vérlázitó !!!
Sajnos én is károsult vagyok.lehet hogy figyelmetlen az ember de a szolgáltató is figyelhetne és védhetné jobban az ügyfeleit.
Engem is sikerült rászedjenek csak simán küldtek egy szöveget ,hogy akarok e játszani igen akarok rányomtam hát nekem is 16000 Ft ba került
Ez a cég 14000Ft-ot nyult le rólam!!Azt nem értem,hogy a T.kom miért nem tesz lépéseket ez ügyben ezek ellen a csalók ellen??Talán a T.komnak is csurran cseppen a nyereségéböl??
Ez egy áruházláncnak a nyeremény játéka volt ahol 25 kérdésre kellett volna válaszolni 35-nél leraktam. Nagy árverés az egész. Sehol nem volt feltüntetve az emelt díjas szám. Sajnos arra nem emlékszem melyik üzlet volt.
Ma kaptuk meg a telefonszámlát. 15 000 ft.-al nyúltak le. Felháborító. Valószínűleg a férjem is kérdőíves csapdába esett. Sajnos nem emlékszik már rá.
A számlából értesültem, hogy volt egy emelt díjas hang a 90-900956 szám megjelölésével, melyről fogalmam sincs hogy mi lehetett, de a költsége 12000 Ft. Fogalmam sincs hol érdeklődjek hogy mi volt ez? .
Ez a cég: 4voice Support 4voce Távközlési Kft 1134 Budapest Kassák Lajos.u.11-13 Tel:+361 848-0100 +361 848-0110 és ezt írja magáról: A 4Voice 100%-osan magyar tulajdonban álló cég, amely 2002 óta tölt be kiemelt szerepet a távközlési szektorban. Cégünk folyamatos fejlődésének és innovatív munkájának köszönhetően mára a klasszikus távközlési megoldások mellett a modern IP technológiára épülő szolgáltatásokat is igénybe vehetik partnereink. A 4Voice szolgáltatás portfoliója hangsúlyosan Intelligens Hálózati (Intelligent Network - IN) megoldásokra épül, cégünk fő célközönségét pedig olyan távközlési szolgáltatók alkotják, akik meglévő szolgáltatásaikat szeretnék az IN technológia segítségével korszerűbbé, színesebbé tenni. Ezen igények kiszolgálása érdekében a 4Voice az egyetlen olyan távközlési cég Magyarországon, melynek rendszere kimondottan úgy került kialakításra, hogy Intelligens Hálózati szolgáltatásait megossza más szolgáltatókkal. Segítségünkkel Partnereink akár azonnal bevezethetik új termékeiket a piacra és nyújthatnak előre- vagy utólag fizetett, hívókártya- vagy számla alapú szolgáltatásokat egyéni, illetve üzleti felhasználóknak. Partnereink kompromisszumok nélkül élvezhetik minden előnyét a professzionális szoftveres telefonközpontunknak és real-time számlázó rendszerünknek anélkül, hogy komoly összegeket fektetnének be saját berendezések megvásárlásába. Célunk, hogy olyan szolgáltatásokat ajánljunk ügyfeleink számára, amelyekkel a legjobb ár-érték arány mellett a leginkább testre szabott megoldásokat tudják alkalmazni. A távközlési partnereink mellett nagy hangsúlyt fordítunk a kis- és középvállalatok kiszolgálására. Számukra sok egyéni technikai megoldás mellett általános költségcsökkentő megoldásokat is nyújtunk. Cégünk fontosnak tartja, hogy Partnereink teljes körű kiszolgálásban részesüljenek, és a távközlési paletta összes szolgáltatását egyetlen kézből megkaphassák. Szolgáltatásaink elérhetősége nem korlátozódik kizárólag az országhatárokon belülre, hiszen azokat igény esetén a környező és távolabbi országokban is biztosítani tudjuk elősegítve ezzel Partnereink számára lényegesen nagyobb piacok meghódítását. Nos én is belefutottam az Fb oldalán a nyereményjátékukba! A telefonszámnál nem volt feltüntetve, hogy emelt díjas, ugyanis én sosem hívok emeltdíjas számokat, mert azo 90 %-ban csak csalás miatt - azaz tisztességtelen anyagi haszon szerzésre - jönnek létre! Én is a telefonszámlából tudtam meg, hogy emelt díjas. Nekem van egy csomagom, amely korlátlan 7990.- Ft-ért, de tudom, hogy emelt díjas számra nem vonatkozik. Ez pedig a másik oka, hogy sosem hívok emelt díjas számot, ha tudom róla, hogy az. Pontosan azért kell feltüntetni egy megadott telefonszámnál, hogy emeltdíjas vagy nem az, hogy az ügyfél eldönthesse, hogy fel akarja-e hívni vagy sem! A rendőrségi feljelentés is megteszem a cég ellen csalás miatt! Természetesen azt az összeget amivel megemelkedett a számlám nem fogom kifizetni, mert semmiféle szolgáltatást nem nyújtottak érte!
Szerződésszegés esetén kötelessége lenne a telefontársaságnak megtenni a szükséges intézkedést vagyis felfüggeszteni az emeltdíjas szám hívásának lehetőségét. Nem teszik, hiszen az emeltdíjas szolgáltatásból származó bevételnek a felét ők kapják. Vagyis ha ki kapcsolják 06 90-es számot, elesnek a bevételtől.